miércoles, junio 28, 2006

Terra Catalana, et segueixo extranyant...

Avui vaig estar en una estació de metro, que té fotos dels metres del món. AL passar per metres menjo Munich, Brussel·les, Madrid, Paris... empezé a sonrerír recordant aquell viatge per europa. Em vaig detenir enfront del metre de Barcelona, va ser impossible contenir-lo, i amb la síndrome de Stendal vaig deixar rodar un parell de llàgrimes per la cara, vaig tancar els ulls, vaig donar mitja volta i em vaig anar, així com ho vaig fer amb tota presición l'any passat en el tren de Sants i posteriorment en l'aeroport de Madrid. Mai sabré si va ser una bona decisió, i quantes d'aquestes incontenibles gotes han de seguir rodant.

Sé molt bé que des d´aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré;
servil i acabat boig per tu.

No hay comentarios.: